- Bohumír Blažek
- Michal Bohuš
- Vladimír Bosák
- Hanka Čechová
- Monika Čiperová
- František Datinský
- Zdeněk Fildán
- Pavlína Hanušová
- Zdenka Hanyšová Celá
- Ivona Harčar
- Tomáš Hezina
- Tomáš Hochman
- Jan Holata
- Jiří Chaloupka
- Viktor Janouch
- Bohdana Kašparová
- Kateřina Kleinová
- Jan Kloboučník
- Věra Komrsová
- Zdeněk Krejčí
- František Kučera
- Irena Kučerová
- David Kudrna
- Monika Kukoľ Sochorová
- Jaroslav Langer
- Jiří Láska
- Michal Malaník
- Jan Mareš
- Jan Matuský
- Jan Moravec
- Helena Nováková
- Augustin Oborný
- Adéla Pellarová
- Pavel Peňáz
- Miloš Petr
- Petr Rudzan
- Monika Sedláčková
- Radek Šilar
- Milan Šimek
- Jakub Sláma
- Jan Táborský
- Radim Trávníček
- Tomáš Turke
- Marie Vinklerová
- Ivana Vítková
- Jakub Voříšek
- Lukáš Žaludek

Bohumír Blažek
Bohumír Blažek absolvoval Západočeskou univerzitu v Plzni v oboru elektronické počítače. Závěrečnou prací na ZČU bylo programování komunikačního SW pro měřicí přístroje (váhy, teploměry). Jeho praktické zkušenosti pocházejí z víceleté praxe v oborech měření, výběru měřidel, řízení metrologie, kvality a laboratorní činnosti, včetně působení v akreditované kalibrační laboratoři na pozicích vedoucí, manažer kvality a interní auditor.
Lektorské činnosti, poradenství v oboru metrologie a řízení kvality laboratoře podle normy ČSN EN ISO/IEC 17025 se více věnuje od roku 2016, nabízí především praktické zkušenosti v uvedených oblastech. V současné době působí jako externí lektor a manažer kvality v akreditované kalibrační laboratoři.

Michal Bohuš
Inženýrský i doktorský titul získal v oboru Řízení jakosti na VŠB-TU Ostrava. Ve svých pracích se věnoval zejména statistickým metodám a hodnocení způsobilosti procesů. Je také spoluautorem výukového statistického programu v oblasti SPC a autorem několika odborných článků, které prezentoval na domácích konferencích i v zahraničí. Od roku 2006 pracuje nepřetržitě v automobilovém průmyslu, mj. na pozicích inženýr kvality, manažer projektu, vedoucí oddělení kvality, externí konzultant kvality, externí i interní auditor, mentor a školitel.
- CONTROL PLAN (Plán kontroly a řízení)
- CORE TOOLS dle požadavků IATF 16949:2016
- DOE – Design of Experiment
- FMEA – Analýza rizik
- MSA Analýza systému měření
- Řešení problémů metodikou 8D
- Schvalování, uvolnění procesu a produktu dle PPAP (a PPF pro dvoudenní)
- SPC a způsobilost procesu
- Statistické zpracování a interpretace dat

Vladimír Bosák
Vladimír se zaměřuje na kybernetickou bezpečnost, řízení kvality a systémy managementu. Během více než 30 let praxe prošel technickými i manažerskými pozicemi ve společnostech jako Saint-Gobain Sekurit a Johnson Controls. Získal rozsáhlé zkušenosti s implementací a audity standardů ISO 27001, TISAX, IATF 16949 či NIST, a to jak ve firemním prostředí, tak jako nezávislý konzultant. Je auditor IA IATF a poskytuje komplexní služby v oblasti automotive, včetně auditů dodavatelského řetězce automotive.
Jako freelancer nabízí služby v interim managementu, auditu a poradenství. Specializuje se na metodiky APQP, PPAP, Core Tools a Lean Six Sigma a díky certifikacím CISSP, CISM a ArchiMate Practitioner a poskytuje komplexní řešení v oblasti IT architektury a bezpečnosti.
Vladimír školí česky i anglicky aj. na vyžádání.
- Auditor kybernetické bezpečnosti informací a ISO 27001
- Business Continuity & Disaster Recovery podle ISO 22301
- FMEA – Analýza rizik
- Interní auditor IATF 16949:2016 a SI požadavků
- Interní auditor kvality v automotive – základní kurz
- Manažer bezpečnosti informací podle ISO 27001, TISAX a ZKB
- Požadavky nového zákona o kybernetické bezpečnosti NIS2
- Řízení bezpečnosti informací podle ISO 27001
- Řízení bezpečnosti informací podle sytému TISAX
- Řízení bezpečnosti podle zákona o kybernetické bezpečnosti
- Řízení bezpečnostních incidentů podle ISO 27035
- Řízení bezpečnostních rizik podle ISO 27005
- Vrstvený procesní audit (LPA)

Hanka Čechová
Je dlouholetou lektorkou kurzů mindfulness a vědomé komunikace. Po absolvování FF UK v Praze pracovala řadu let jako tlumočnice se specializací na oblast psychologie, vzdělávání a manažerských dovedností. Podnětem k dalšímu rozvoji lektorských dovedností jí byl dvouletý kurz Kreativní pedagogika – pedagogická kondice na pražské DAMU. Je certifikovanou lektorkou přístupu Respektovat a být respektován, Výchova a škola bez poražených a Mindfulness-Based Stress Reduction.

Monika Čiperová
Po absolvování Vysoké školy zemědělské se specializovala na oblast životního prostředí, především z hlediska pochopení a správné interpretace legislativních požadavků. Postupně tuto oblast rozšířila o znalost systémů environmentálního managementu. Je expertkou pro konzultace v oblasti ochrany životního prostředí s bohatými zkušenostmi z různých výrobních i nevýrobních oblastí.
Působí jako poradkyně pro zavádění systémů environmentálního managementu (ISO 14001)). Je externí auditorkou EMS a zkušenou lektorkou pro výcvik personálu v oboru životního prostředí a jeho legislativy. Je držitelkou certifikátu Manager EMS a Auditor EMS.

František Datinský
Je absolventem Fakulty telekomunikací a přenosové elektroniky na Vysoké vojenské technické škole v Liptovském Mikuláši, po jejímž dokončení působil v řízení kvality v segmentu kabelových a elektronických aplikací pro automobilový průmysl a taktéž v energetice.
Dlouhodobě působí jako konzultant v oblastech QMS, EMS, OHSAS, ISMS a IT Service managementu. Je držitelem certifikátů QM EOQ a QA EOQ a v současné době působí jako certifikační auditor pro standardy IATF 16949:2016, ISO 9001, VDA 6.1 a ISO 14001.

Zdeněk Fildán
Zdeněk Fildán je odborný poradce v oblasti průmyslové ekologie a jednatel společnosti ENVI GROUP s.r.o., která se věnuje vydavatelské, poradenské a vzdělávací činnosti. Má bohaté zkušenosti s legislativními požadavky na podniky v oblasti ekologie a environmentálního managementu.
Je autorem knihy Povinnosti v podnikové ekologii a lektorem jednoho z nejnavštěvovanějších kurzů v ČR Podnikový ekolog. Díky své dlouholeté praxi pomáhá firmám orientovat se v předpisech a efektivně nastavovat procesy v oblasti ekologického managementu.

Pavlína Hanušová
Pavlína Hanušová zahájila svou profesní dráhu v roce 1989 jako obchodnice pro českou outdoorovou firmu. Po roce 2000 se zaměřila na budování systémů řízení kvality a implementaci norem AQAP, které se týkají zejména firem působících v oblasti silových resortů. Specializuje se na výrobu textilních a balistických prostředků a je držitelkou certifikátu QMS. Její dlouholeté zkušenosti zahrnují spolupráci s firmami v oblasti certifikace a řízení jakosti.
Ve své práci se zaměřuje na přípravu firem pro získání certifikátu AQAP, zpracování technických podmínek dle ČOS a zavádění metod statistické kontroly kvality při outsourcované výrobě. Pomáhá firmám analyzovat výrobková rizika a implementovat výstupy těchto analýz do výrobních procesů. Díky jejímu odbornému přístupu se zvyšuje efektivita řízení kvality a zajišťuje plnění vysokých standardů v oblasti výroby.

Zdenka Hanyšová Celá
Služby v oblasti komunikace, PR a v marketingu poskytuje více než 20 let. Má zkušenosti s rozvojem komunikačních dovedností a vztahů ve firmách, školách, neziskovkách a sociálních organizacích, v úřadech a ve veřejné správě. Neziskově pomáhá osvětě a rozvoji netradičních způsobů vzdělávání. Své klienty vede koučovacím přístupem.
Ve svém profesním životě pracovala jako novinářka; zpravodajka, moderátorka a publicistka; tisková mluvčí velké státní organizace i středního města; expertka na PR a komunikaci v soukromé i státní organizaci a ve veřejné správě. Neocenitelné zkušenosti a schopnost klást otázky získala v Českém rozhlase.

Ivona Harčar
Ivona je slovenská podnikatelka s více než 15 lety praxe v obchodě, marketingu a zakládání startupů. Působila jako Sales Manager a Business Development Manager v oblastech IT, retailu a umění, kde nastavovala strategie, budovala týmy a pomáhala firmám s expanzí na zahraniční trhy. Je zakladatelkou módní značky BeWitch Design, která získala pozornost slovenského Forbesu, a spolupracuje s mezinárodními platformami jako Femme Palette nebo Britsko-česká obchodní komora.

Tomáš Hezina
Je absolventem Zemědělské fakulty a následně doktorského studia v oboru Aplikovaná a krajinná ekologie. Pracoval v automobilovém průmyslu, kde se specializoval na systémy řízení. V současné době působí jako poradce, lektor a auditor systémů EMS, QMS, OHSAS a BOZP a je držitelem certifikátů ve všech těchto oblastech.
- Bezpečnost a ochrana zdraví při práci dle ISO 45001
- BOZP legislativa nejen pro auditory
- Environmentální legislativa
- Hospodaření s energií dle ISO 50001 a legislativa
- Interní auditor BOZP I
- Interní auditor BOZP II – doškolovací kurz
- Interní auditor EMS I
- Interní auditor EMS II – doškolovací kurz
- Interní auditor ISŘ (QMS, EMS a BOZP)
- Systém environmentálního managementu dle ISO 14001

Tomáš Hochman
Po absolvování technického vzdělání dlouhodobě působil ve složkách Integrovaného záchranného sboru ČR, kde v pozici instruktora Ministerstva vnitra ČR školil a vedl výcviky příslušníků IZS, úzce spolupracoval s Hasičským záchranným sborem, Zdravotní záchrannou službou a Leteckou službou Ministerstva vnitra. V současné době působí jako zkušený lektor a je držitelem certifikátu Manažer vzdělávání dospělých AIVD. Působí jako garant praktického výcviku poskytování první pomoci.

Jan Holata
Pan Jan Holata je uznávaným odborníkem na společenskou etiketu s bohatými zkušenostmi z prestižních institucí. Po absolvování hotelové školy působil jako koordinátor společenských akcí na Pražském hradě. Další odborné znalosti získal v michelinském 5-hvězdičkovém hotelu Residenz Heinz Winkler v Německu, kde se specializoval na etiketu stolování na nejvyšší úrovni. Působil také jako koordinátor Českého systému kvality služeb.
Od roku 2009 se věnuje lektorské činnosti a založil společnost, která pomáhá vrcholovým manažerům, obchodníkům a zaměstnancům veřejné správy osvojovat si pravidla společenského chování stolování a dress code. Jeho kurzy, oficiálně certifikované Českým systémem kvality služeb (CzechTourism), se zaměřují na praktické dovednosti v oblasti etikety, stolování a dress codu, čímž účastníkům poskytují sebedůvěru a profesionalitu v každodenním i profesním životě.

Jiří Chaloupka
Od roku 1991 má živnostenský list a spolupracuje s českými a slovenskými firmami na téma kvalita.
V 90 . letech minulého století pomáhal budovat systémy managementu kvality.
V tomto století se už zaměřuje na problematiku kvality výrobku. Jezdí po firmách, požádá o výrobek, který firmě vydělává peníze a diskutuje o kontrolách:
- Co se na výrobku kontroluje měřením?
- Co se na výrobku kontroluje srovnáváním?
- Proč se to kontroluje, jaké jsou důsledky?
- Co dělat, když kontrola nevyjde. Jaké jsou příčiny? Více o lektorovi…
- CONTROL PLAN (Plán kontroly a řízení)
- DOE – Design of Experiment
- FMEA – Analýza rizik
- Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
- Kontrolní plán – požadavky na kontroly výrobků
- Kontroly vad srovnáváním
- Kontroly znaků měřením
- Kvalita výrobku pro techniky a inženýry / Technik kvality
- Kvalita výrobku pro výrobu a kontrolu
- SPC a způsobilost procesu
- Statistické metody v kvalitě

Viktor Janouch
Viktor Janouch získal inženýrský titul na VŠCHT Pardubice v oboru ekonomika a řízení chemického a potravinářského průmyslu, doktorský pak na Univerzitě Pardubice za práci Marketingová komunikace na webových stránkách.
Od roku 2005 se věnuje problematice podnikání a marketingu na internetu, je expertem na online reklamu (Google Partner) a aplikaci umělé inteligence v marketingu a podnikání obecně. Věnuje se také oblasti bezpečnosti online prostředí.
V letech 2007-2014 vyučoval na Univerzitě Pardubice předměty Podnikové informační systémy a Internetový marketing. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2007.

Bohdana Kašparová
Bohdana Kašparová je zkušená mentorka, lektorka a konzultantka v oblasti komunikace a firemní kultury. Vystudovala komunikační a mediální studia a získala profesní kvalifikaci MŠMT jako Lektorka dalšího vzdělávání. Je držitelkou ocenění Lektorka roku 2014 uděleného Asociací institucí vzdělávání dospělých. Absolvovala psychoterapeutický výcvik, výcvik mediátora a kurzy improvizace, což jí umožňuje hlubší vhled do mezilidské komunikace a pracovních vztahů.
Specializuje se na budování firemní kultury, sdílení hodnot a efektivní interní i externí komunikaci. Pomáhá firmám předcházet konfliktům prostřednictvím pozitivní komunikace a podporuje angažovanost zaměstnanců. Jako mediátor řeší konfliktní situace na pracovišti a věnuje se také osobnímu rozvoji v oblastech plánování úspěchu, řízení času a práce s emocemi a stresem. Její vzdělávací programy jsou interaktivní, zaměřené na prožitkové učení a praktické využití komunikačních dovedností.

Kateřina Kleinová
Je absolventkou inženýrského a doktorandského studia Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice v oboru Analytická chemie, po jehož ukončení získala zkušenosti s validací metod a zajištění kvality v laboratořích farmaceutické výroby. Posledních 12 let pracovala ve společnosti vyrábějící zdravotnické prostředky v oblasti řízení systému kvality dle ISO 13485.
Má dlouhodobé zkušenosti s provozem, kontrolou, kvalifikací a monitoringem výrobních čistých prostor dle ISO 14644 a s hodnocením čistoty finálních výrobků. Specializuje se také na koordinaci a validaci sterilizačních procesů dle ISO 11135 a hodnocení biologické bezpečnosti zdravotnických výrobků dle ISO 10993.

Jan Kloboučník
Absolvent Pedagogické fakulty v Hradci Králové, zakladatel firmy Meliora Compliance, zaměřující se na poradenství v oblasti registrací a systémů jakosti pro zdravotnické prostředky. Více než 20 let působil na různých pozicích v oblasti systémů zajištění kvality a regulatorních záležitostí ve společnostech zabývajících se vývojem a výrobou zdravotnických prostředků: Arrow International / Teleflex, Contract Medical International a Heraeus Medical Components.

Věra Komrsová
Je absolventkou SPŠCH, oborů Analytická chemie a Ekologie krajiny Praha, dále studovala na Univerzitě Pardubice. Má za sebou dlouhodobou odbornou praxi, během které z titulu funkce PVJ v organizaci zaváděla a udržovala systém managementu jakosti. Po absolvování dalšího odborného výcviku v oboru jakosti získala certifikáty QM a QA EOQ, Manažer CSR. Je certifikovanou lektorkou dalšího vzdělávání AIVD. V současné době pracuje jako nezávislá poradkyně a auditorka systémů managementu kvality a environmentu a lektorsky působí v kurzech managementu kvality včetně prostředí IATF 16949.

Zdeněk Krejčí
Svou profesní dráhu započal v roce 2009 jako obchodník pro českou textilní firmu a od té doby se obchodem zabývá již plných 15 let. Rád sdílí své zkušenosti s těmi, kteří se zajímají o obchod, a podporuje je v dosahování vyšších prodejních výkonů s dodržováním etických principů. V současné době se věnuje lektorování soft-skills dovedností, jako je emoční inteligence, optimismus a prevence syndromu vyhoření. Tyto kurzy nabízí nejen ve firmách, ale také pro učitele na školách a dobrovolnických organizacích.

František Kučera
Absolvent Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, zkušený psycholog s bohatou odbornou praxí. V minulosti pracoval ve školství a zdravotní sféře. V současné době působí jako pedagog, individuální i skupinový psychoterapeut, odborný poradce, supervizor, kouč a lektor.

Irena Kučerová
Absolventka UK oboru supervize a řízení v sociálních a zdravotnických organizacích, na Pražské vysoké škole psychosociálních studií získala psychoterapeutické vzdělání a od r. 2005 zde vede studijní komunity a semináře s orientací na rozvoj poradenských a komunikačních dovedností.
Působila v oblasti sociálních služeb a personalistice. V současné době pracuje jako terapeutka v krizovém centru, kde se věnuje především individuální psychoterapii dospělých a adolescentů.

David Kudrna
David Kudrna je Google certifikovaný trenér, specialista kybernetické bezpečnosti a lektor digitálních dovedností. Téměř 5 let působil na oddělení vzdělávání Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost, kde získal cenné know-how pro vzdělávání v tématech kybernetické bezpečnosti. Na expertní úrovni se zabývá také vzděláváním v oblasti AI a digitální produktivity. Absolvoval programy jako Digital Leadership Masterclass.
Vystudoval Masarykovu univerzitu se zaměřením na Technologie ve vzdělávání. Umístil se jako TOP 5 finalista soutěže Kybercena.cz v kategorii vzdělávání a získal ocenění za inovace ve vzdělávání nebo ocenění za rozvoj informačního vzdělávání od Masarykovy univerzity. V roce 2022 spoluzaložil vzdělávací značku Kudrna Sobková, mezi jeho klienty patří i Nadace O2, Vodafone a Česká spořitelna.

Monika Kukoľ Sochorová
Monika Sochorová je certifikovaná koučka s akreditací ACC od Mezinárodní federace koučů (ICF). Absolvovala školení v programu Neuroleadership, rekvalifikační kurz Kouč akreditovaný MŠMT a jako první ve střední a východní Evropě získala certifikaci facilitátorky programu Start with Heart. Spoluzaložila projekt NewLeadership zaměřený na rozvoj lídrů a týmů a působí jako ambasadorka společnosti Žena s.r.o. Své vzdělání završila MBA titulem na Emirates Aviation University v Dubaji.
- Hodnoty jako zdroj síly a stability pro učitele
- Hodnoty jako zdroj stability a síly
- Jak zvládat negativitu v pracovním prostředí
- Komunikace nejen pro mistry
- Připravenost na změny
- Připravenost na změny pro sociální pracovníky
- Připravenost na změny pro učitele
- Sladění hodnot s kariérou
- Zvládání negativity v sociálních službách
- Zvládání negativity ve školním prostředí

Jaroslav Langer
Je absolventem Vysoké vojenské letecké školy v Košicích. Byl pilotem nadzvukových letounů a pracoval 13 let pro Vzdušné síly armády České republiky od základní až po velitelskou úroveň středního managementu.
A to už byl kousek k pokračování v civilní sféře, kde postupně získával zkušenosti jako plánovač výroby a nákupu, manažer logistiky a Supply Chain Manager v nadnárodních společnostech. Opakovaně byl vedoucím projektu zavádění SAP včetně přechodu z ne SAPového ERP prostředí nebo vedl projekty na zavádění čarových kódů. Jaroslav se neustále vzdělává v odborných kurzech jako jsou APICS – The Education Society for Resource Management, CPIM – Certified in Production and Invetory Management a další.

Jiří Láska
Absolvoval Vysokou školu strojní a textilní v Liberci v oboru obrábění a montáž. Již v diplomové práci se zaměřil na aplikaci metody FMEA. Má dlouholetou praxi ve strojírenských podnicích automobilového průmyslu na pozici vedoucího jakosti. Zaměřil se na implementaci, rozvoj a řízení kvality v těchto závodech. Spolupracoval na zavádění nových výrobních programů pro automobilky AUDI, Škoda, Bentley, Daimler, Toyota, Honda, Suzuki.

Michal Malaník
Michal Malaník je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kde dlouhodobě působí jako odborný asistent. Pracoval jako poradce místopředsedy a později jako asistent předsedy senátu Nejvyššího soudu. Díky své bohaté praxi v právu, psychologii, sociologii a dalších disciplínách se specializuje na mediaci, koučink a řešení konfliktních situací v různých prostředích.
Ve své lektorské činnosti se zaměřuje na komunikační dovednosti, vyjednávání a efektivní řešení konfliktů na pracovišti. Michalův přístup kombinuje právní znalosti s hlubším porozuměním lidskému chování. To účastníkům pomáhá lépe zvládat vyjednávání s kolegy či obchodními partnery a podporuje nenásilnou komunikaci a budování zdravého pracovního prostředí.

Jan Mareš
Jako odborník v oblasti kybernetické a informační bezpečnosti, který se specializuje na ochranu dat a informací, má za sebou bohaté pracovní zkušenosti. Pracoval pro společnost EDU Trainings a zastával pozici Senior Business Developera v Bureau Veritas Group. Také působil jako konzultant pro ORBIT. Nyní se zaměřuje na konzultační, auditorskou, školitelskou a poradenskou činnost pro společnost BeSecured.

Jan Matuský
Po absolvování vysokoškolského technického vzdělání působil jako odborný asistent na KOM FS Technické univerzity v Liberci, kde současně vedl metrologickou laboratoř a byl členem Akademického senátu FS TUL. Působí jako poradce a certifikovaný lektor, konzultant a auditor QMS a štíhlé výroby. Je vedoucím odborné skupiny ČSJ Metrologie.
- Audit produktu dle VDA 6.5
- Bezpečný výrobek dle požadavků IATF 16949:2016
- CONTROL PLAN (Plán kontroly a řízení)
- CORE TOOLS dle požadavků IATF 16949:2016
- Filozofie nulových vad “Zero Defects”
- FMEA – Analýza rizik
- Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
- Metrologie pro pokročilé
- Metrologie v praxi od A do Z
- MSA Analýza systému měření
- Plánování kvality (APQP, RGA, PPAP a PPF/VDA2)
- Profesionální používání měřidel
- Řešení problémů metodikou 8D
- Řízení systémové a výrobní dokumentace
- SPC a způsobilost procesu
- TPM – Totálně produktivní údržba
- Základy kalibrace měřidel

Jan Moravec
Poté, co úspěšně dokončil studium na strojní fakultě na Vysoké škole báňské – Technické univerzity v Ostravě, začal Jan Moravec svou profesionální kariéru ve společnosti Philip Morris International. Postupně stoupal v hierarchii a dosáhl pozice Operations Training Supervisor. Právě zde nabyl většinu svých lektorských dovedností a začal se intenzivně věnovat oblasti Lean managementu.

Helena Nováková
Je absolventkou Fakulty strojní Českého vysokého učení technického v Praze. Má dvacetiletou praxi v oblasti řízení kvality v českých i zahraničních firmách zaměřených na vývoj a výrobu zdravotnických prostředků a jejich uvádění na trh.
V současné době působí jako auditor, lektor a poradce v oblastech systémů kvality (nástroje kvality a zjišťování příčin), dále pak na systémy kvality především dle ISO 9001, 13485 a FDA požadavků (amerického trhu) 21 CFR Part 820 a na požadavky čistých prostor. Lektorskou a konzultantskou činnost nabízí v českém i anglickém jazyce. Věnuje se i mentorské činnosti zaměřené na rozvoj manažerů kvality.
- Auditování systémů dle ISO 19011
- Audity dodavatelů / druhou stranou
- Čisté prostory – základy, klasifikace, testy a monitoring
- Interní auditor ISŘ (QMS, EMS a BOZP)
- Interní auditor kvality I
- Interní auditor kvality II – doškolovací kurz
- Interní auditor kvality v automotive – základní kurz
- Interní auditor kvality zdravotnických prostředků I
- Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
- Příprava na FDA inspekci
- Řízení rizik zdravotnických prostředků dle ISO 14971
- Řízení systémové a výrobní dokumentace
- Systém kvality pro zdravotnické prostředky dle FDA CFR 21 part 820
- Systém kvality pro zdravotnické prostředky dle ISO13485
- Systém managementu kvality dle ISO 9001
- Technická čistota dle VDA 19.1 a 19.2 – základy
- Základy systémové kvality a nástroje kvality

Augustin Oborný
Augustin Oborný je technický konzultant a auditor pro zavádění a ověřování fungování systému BOZP, EMS a QMS, včetně auditování pro firmy dodávající služby i výrobní podniky, stavebnictví i veřejný sektor. Pomáhá realizovat projekty zaměřené na zefektivňování procesů a systémů řízení organizací. Nabízí služby jako Odborně způsobilá osoba (OZO) k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti BOZP a pomoc při získání a obhajobě Certifikátu Bezpečný podnik.

Adéla Pellarová
Vystudovala DAMU obor Výchovná dramatika a absolvovala studijní pobyty v Anglii, Maďarsku a v Dánsku zaměřené na studium dramatu, výchovy a školství. Má zkušenost s výukou dramatické výchovy jako součásti vzdělávacího a výchovného procesu na základních školách. Spolupracovala na projektu videotréningu ve školách.
V současné době působí jako herečka v divadle Di, vede Divadeliér ve Vysokém Mýtě a organizuje a moderuje kulturní akce. Režíruje, píše scénáře a lektoruje herectví a sebeprezentační dovednosti skupinově i individuálně. Její specializací jsou sebeprezentační dovednosti, komunikační dovednosti, práce s emocemi, práce s trémou a hlasová výchova.

Pavel Peňáz
Absolvoval Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě v Praze. Po absolutoriu startoval kariéru jako účetní junior. Poté změnil zaměření a začal se zabývat controllingem a následně komplexně finančním řízením ve velkých výrobních společností s pestrými mezinárodními týmy. Působil coby manager ve skupinách jako jsou ArcelorMittal, Kiekert, Schaeffler či Motherson, kde měl příležitost se seznámit a často i implementovat robustní informační systémy a procesy.

Miloš Petr
Miloš Petr je odborník na management kvality se zaměřením na zdravotnické prostředky, automobilový průmysl a energetiku. Vystudoval obor Management jakosti na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava, kde se ve svých absolventských pracích věnoval zavádění statistického řízení procesu (SPC) a aplikaci managementu rizik.
Během více než dvacetileté praxe získal bohaté zkušenosti s plánováním, zajišťováním a zlepšováním kvality, validacemi, auditováním či metrologií. Specializuje se na implementaci a udržování systémů kvality dle ISO 13485, QSR 21 CFR Part 820 a ISO 9001. Více než 12 let působí jako manažer kvality, kde prosazuje přístup zaměřený na efektivitu a praktičnost procesů.

Petr Rudzan
Je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde se věnoval studiu finančního řízení a aplikaci informačních technologií. Dále byl studentem Business School Netherland v oblasti řízení a managementu a v oblasti měkkých dovedností studentem Processwork v oboru skupinové psychologie. Je certifikovaným projektovým manažerem podle metody PRINCE2 a disponuje širokým spektrem dovedností, včetně koučování, psychoterapie, facilitace týmových procesů a poradenství pro manažery.
- Komunikace nejen pro mistry
- Komunikace při auditu 1
- Komunikace zejména v pracovních vztazích
- Manažerské dovednosti
- Nastavení a prosazení vize pro manažery a team leadery
- Odměňování zaměstnanců
- Řešení konfliktů v pracovních vztazích
- Time management a zvládání stresu
- Umění se domluvit a zvládat emoce v pracovním prostředí

Monika Sedláčková
Je absolventkou oboru psychologie na univerzitě Palackého v Olomouci. Má za sebou výcviky v oblasti koučování a terapie. Zaměřuje se na osobní rozvoj a psychologické poradenství. Ve své praxi věnuje koučinku, osobnímu rozvoji a taneční terapii.
Mnoho let působila v personální agentuře, kde se věnovala náboru zaměstnanců i internímu školení. Zaměřuje se na témata time managementu, stress managementu, zvládání změn či work-life balance. Podporuje a inspiruje lidi na cestě k vnitřnímu klidu a spokojenosti v každodennosti.

Radek Šilar
Radek Šilar je zkušený odborník na řízení kvality, který své profesní zaměření dlouhodobě buduje v oblasti interních auditů, certifikací a procesního řízení. Absolvoval studium managementu na Univerzitě Pardubice a zároveň čerpá z bohatých zkušeností z praxe. Jeho odborné znalosti zahrnují standardy jako ISO9001, IATF 16949, VDA 6.3 aj. Jeho schopnosti – vést týmy a efektivně se rozhodovat – se promítají i do role lektora, kde se zaměřuje na sdílení praktických zkušeností a moderních přístupů k řízení kvality.

Milan Šimek
Milan Šimek započal svou profesionální kariéru v roce 2011 na pozici kvality inženýra v dodavatelském řetězci v energetickém sektoru. Postupem času se vypracoval a převzal pozici kvality manažera. Z energetického sektoru se přesunul do automobilového průmyslu a od roku 2017 působí jako manažer kvality.
Od roku 2022 se stal manažerem kvality nejen v české ale i v německé výrobní lokaci. Je držitelem certifikátu VDA 6.3 auditora procesů s certifikací, technika kvality a interního auditora v automobilovém průmyslu dle požadavků IATF 16949.

Jakub Sláma
Jakub Sláma je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity a zapsaný advokát v seznamu České advokátní komory. Vede advokátní kancelář zaměřenou na majetkové spory a daňovou kontrolu. Během své kariéry pracoval v mezinárodní i lokální advokátní kanceláři a působil jako seniorní právník v korporátním sektoru, kde se podílel na vzniku nové české banky.
Ve své lektorské činnosti se zaměřuje na praktický výklad právních témat bez zbytečného zahlcování paragrafy a latinou. Specializuje se na směnečné právo, vymáhání pojistných plnění, pracovní úrazy a zastupování v exekučních a insolvenčních řízeních. Jeho školení přinášejí jasná a efektivní řešení pro právní praxi.

Jan Táborský
Jan Táborský je zkušený korektor, redaktor a konzultant v oblasti českého jazyka a úpravy dokumentů. Vystudoval český jazyk a literaturu na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, kde později pracoval jako asistent (vedl např. pravopisné a stylistické semináře). Znalosti češtiny si prohloubil také během svých úvazků v Ústavu pro jazyk český Akademie věd ČR. Má praxi z několika redakčních míst ve státním, neziskovém i komerčním sektoru.

Radim Trávníček
Je bezpečnostní specialista s více než 13 lety zkušenosti v roli školitele, bezpečnostního manažera, manažera ISMS, vedoucího auditora ISMS, specialisty na bezpečnostní rizika a Business Continuity manažera.
Během svých projektů pro klienty státní správy, korporace i střední a malé společnosti implementoval a auditoval bezpečnostní nařízení a standardy, jako jsou GDPR, ISO 27001 ISMS, TISAX, ISO 22301 BCM, CMMC, HIPAA nebo PCI DSS.
Dlouhodobě působí jako konzultant, CISO, ISMS manažer a PEBC ISO 27001 Lead Auditor.
- Auditor kybernetické bezpečnosti informací a ISO 27001
- Business Continuity & Disaster Recovery podle ISO 22301
- Manažer bezpečnosti informací podle ISO 27001, TISAX a ZKB
- Požadavky nového zákona o kybernetické bezpečnosti NIS2
- Řízení bezpečnosti informací podle ISO 27001
- Řízení bezpečnosti informací podle sytému TISAX
- Řízení bezpečnosti podle zákona o kybernetické bezpečnosti
- Řízení bezpečnostních incidentů podle ISO 27035
- Řízení bezpečnostních rizik podle ISO 27005

Tomáš Turke
Tomáš Turke je absolvent Fakulty strojní Českého vysokého učení technického v Praze a má více než 15 let zkušeností v oblasti bezpečnosti práce. Specializuje se na řízení a poradenství v BOZP napříč různými odvětvími, od výrobních podniků až po stavební firmy. Díky své praxi pomáhá firmám efektivně implementovat bezpečnostní opatření a zavádět systémy řízení podle normy ISO 45001:2018 (dříve OHSAS 18001).
Jako lektor se zaměřuje na školení pracovníků všech úrovní a poskytuje kurzy zaměřené na bezpečnost práce a prevenci rizik. Své praktické zkušenosti z terénu využívá k tomu, aby účastníkům kurzů poskytl srozumitelné a konkrétní návody, jak zajistit bezpečné pracovní prostředí. Jeho cílem je nejen dodržování předpisů, ale také vytváření kultury bezpečnosti a zodpovědnosti na pracovišti.

Marie Vinklerová
Mgr. Marie Vinklerová, DiS., má bohaté zkušenosti v oblasti sociální práce, které získala během své kariéry věnované péči o zranitelné skupiny. Začínala jako pečovatelka v terénní péči, kde se starala o seniory a zdravotně postižené, a postupně působila i jako vedoucí pečovatelské služby. Její cesta ji zavedla i na Magistrát města Olomouc, kde pracovala se stejnými cílovými skupinami. Tyto zkušenosti jí pomohly lépe porozumět potřebám lidí, kterým pomáhá, a rozvíjet dovednosti v oblasti komunikace a empatie.
Dnes se Marie věnuje především práci s osobami s mentálním postižením a zároveň vede akreditované kurzy pro sociální pracovníky, zaměřené na práci se seniory, zdravotně postiženými i rodinami s dětmi. Lektorská činnost jí umožňuje sdílet své znalosti a praktické zkušenosti. V práci i v životě klade důraz na hodnoty, jako jsou rodina, zdraví, úcta a důvěra mezi lidmi, které jsou pro ni základními pilíři při práci s klienty i studenty.
- Asertivita a alternativní augmentativní komunikace (AAK)
- Etika v sociálních službách
- Finanční gramotnost seniorů a handicapovaných klientů
- Gerontooblek – zážitkový kurz
- Komunikace a péče o klienty s demencí
- Krizová intervence
- Metody sociální práce
- Prevence týrání v sociálních službách
- Prevence závislosti na sociálních službách
- Psychohygiena a prevence syndromu vyhoření
- Reminiscence – vzpomínková terapie
- Základy komunikace v sociálních službách
- Žena versus pomáhající profese

Ivana Vítková
Ivana Vítková se přes 30 let se věnuje budování a vedení obchodních týmů s prokazatelnými výsledky. Pomáhá firmám budovat efektivní obchodní týmy, zavádět inovativní marketingové strategie a dosahovat tak trvalého růstu. Zároveň podporuje jednotlivce na jejich cestě za profesním i osobním rozvojem. Pomáhá firmám budovat obchod i tam, kde obchod zcela chybí, protože obchod doposud dělal majitel nebo kde obchod stagnuje a je potřeba ho “nakopnout”.

Jakub Voříšek
Jakub Voříšek je zkušený moderátor, který působil v České televizi, kde osm let uváděl pořad Zprávičky a podílel se na dalších projektech, například na Festivalových minutách v rámci pořadu Dobré ráno či přenosu českého finále Eurovize. Působil také v Českém rozhlase na stanicích Rádio Junior a ČRo Dvojka. V současnosti moderuje na Rádiu Impuls a uvádí kulturní a společenské akce po celé České republice. Vystudoval mediální studia a komunikaci na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Ve své lektorské praxi se zaměřuje na prezentační dovednosti a komunikaci. Čerpá z vlastních dlouholetých zkušeností před kamerou a mikrofonem. Díky praxi v médiích dokáže účastníkům kurzů předat praktické tipy na zvládání vystupování na veřejnosti, práci s hlasem a srozumitelný přenos informací. Jeho cílem je, aby klienti získali jistotu a autentičnost při prezentacích a veřejném vystupování.

Lukáš Žaludek
Lukáš Žaludek je odborný poradce, auditor a lektor se specializací na průmyslovou ekologii. Působí ve společnosti ENVI GROUP s.r.o., kde se věnuje vzdělávací a poradenské činnosti. Je odborně způsobilý v oblastech nakládání s vysoce toxickými látkami, přípravky na ochranu rostlin a odpady.
Jako manažer zpravodajského portálu EnviWeb.cz se podílí na poskytování aktuálního zpravodajství o životním prostředí. Pořádá odborné konference zaměřené na průmyslovou i komunální ekologii, kde také pravidelně přednáší.