Online marketing

Žádné otevřené termíny

Máte o tento kurz zájem? Uveďte nám svůj e-mail nebo telefon, kontaktujeme Vás nazpět.



    Lektoři

    Popis kurzu

    Marketing v online prostředí prochází výraznou změnou. Vliv umělé inteligence zasáhl prakticky do všech částí marketingového mixu. AI usnadnila tvorbu materiálů i celých kampaní. Na druhou stranu se očekává velká změna v práci vyhledávačů a potažmo reklamy na internetu. Je proto nutné na tuto novou skutečnost důkladně připravit.

    Určeno pro

    • Pracovníci marketingu
    • Obchodníci
    • Vedoucí pracovníci (personální a všichni, kdo pracují s informacemi z webu a dávají firemní informace na web a sociální sítě)
    • Vlastníci firem/OSVČ

    Cíle kurzu

    Cílem kurzu je poskytnout účastníkům aktuální informace o změnách v online marketingu a budoucím vývoji v dynamicky se měnícím prostředí. Přizpůsobit se, a pochopit kam se ubírá vývoj, znamená nejen vyšší efektivitu, ale obecně je to otázka přežití firmy.

    Osnova kurzu

    1. Jak pracují vyhledávače, změny v době nástupu AI
    2. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
    3. Marketingová komunikace
      • Reklama (PPC)
      • Podpora prodeje
      • Public relations
      • Přímý marketing
    4. Vyhodnocování výsledků (analýza návštěvnosti)
    5. Trendy a budoucnost online marketingu

    Zakončení

    Účastníkům bude vystaveno osvědčení o absolvování s uvedením rozsahu a obsahové náplně kurzu.

    Poznámka

    08:30 – 09:00 Prezence
    09:00 – 17:00 Odborný program

    Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, minerálka, chlebíčky, ovoce, zákusek).

    Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku. Nabídku na vyžádání rádi zpracujeme.

    Cena kurzu

    Cena je 4990 Kč/osoba bez DPH (6037.9 Kč včetně 21 % DPH).

    Absolvováním tohoto kurzu získáváte nárok na slevu 10 % z ceny libovolného kurzu dle Vašeho výběru.