Komunikace při auditu 1

Žádné otevřené termíny

Máte o tento kurz zájem? Uveďte nám svůj e-mail nebo telefon, kontaktujeme Vás nazpět.

    Lektoři

    Popis kurzu

    V auditní praxi jsou audity často provázeny vysokým stresem a napětím, což může negativně ovlivnit průběh a výsledky auditů. Správná komunikace přitom hraje klíčovou roli, když pomáhá vytvářet prostředí, ve kterém mohou účastníci auditu lépe spolupracovat a efektivněji řešit případné konflikty či nedorozumění.

    Pro auditory

    Kurz poskytuje auditorům trénink zaměřený na zdokonalení jejich komunikačních dovedností a řízení emocí v auditním prostředí. Kromě toho, že se naučí lépe komunikovat s auditovanými a efektivně řešit konflikty, získají také nástroje pro lepší porozumění a řízení vlastních emocí, což může zvýšit jejich profesionální výkonnost a sebedůvěru.

    Pro auditované

    Auditovaným nabízí kurz možnost se lépe připravit na specifické komunikační situace, které audity přinášejí. Během kurzu se naučí, jak lépe porozumět očekáváním auditorů, jak efektivně komunikovat své názory a jak konstruktivně reagovat na případné dotazy či požadavky. Tímto způsobem mohou auditovaní lépe podpořit průběh auditů a možná zjistíte, že většinu kolegů nemusíte při auditech schovávat.

    Určeno pro

    Kurz je určen všem, kdo se účastní interních auditů, auditů u dodavatelů nebo externích auditů. Je doporučen interním auditorům, auditorům dodavatelů, manažerům a vedoucím oddělení, odborníkům a subjekt matter expertům na specifické oblasti a obecně všem, kdo při auditu komunikuje s protistranou nebo ve firmě odpovídá za výsledky auditu.

    Cíle kurzu

    Cílem kurzu Komunikace při auditu 1 je poskytnout účastníkům nejdůležitější informace o vhodných způsobech komunikace při auditu, které jim pomohou lépe porozumět a efektivněji reagovat na potřeby partnerů. Profesionální komunikace mezi oběma stranami posiluje důvěru ve výsledky auditu a umožňuje auditorům lépe řídit auditní procesy a poskytnout auditovaným firmám lepší služby.

    Osnova kurzu

    • Jak efektivně komunikovat s různými zainteresovanými stranami
    • Jak zvládat konflikty a nesouhlas
    • Budování vztahu důvěry, vzájemný respekt a schopnost naslouchání v krátkém časovém období auditu.
    • Zvládání emocí – vlastních i druhé osoby, vyrovnání se stresovými emocemi, rozvíjení emoční odolnosti
    • Týmová práce a spolupráce při auditu, přípravy na audit
    • Etika a integrita, zásady a kodex chování, ochrana důvěrnosti a bezpečnosti informací. Prvky sociálního inženýrství
    • Prezentace a vliv
    • Co dělat a nedělat při auditu – komunikační chyby a jak se jich nedopouštět
    • Úvod do neverbální komunikace
    • Podávání zpětné vazby
    • Modelové situace a workshopy

    Zakončení

    Účastníkům bude vystaveno OSVĚDČENÍ v češtině a angličtině o absolvování s uvedením rozsahu kurzu a obsahové náplně kurzu, bez omezení platnosti osvědčení.

    Poznámka

    08:30 – 09:00 Prezence
    09:00 – 17:00 Odborný program

    Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, minerálka, chlebíčky, ovoce, zákusek).

    Kurz je možno realizovat jako podnikový přímo u zákazníka se zaměřením na jeho vlastní problematiku, přípravu na audit apod. Nabídku na vyžádání rádi zpracujeme.

    Cena kurzu

    Orientační cena je 4990 Kč/osoba bez DPH (6037.9 Kč včetně 21 % DPH)

    Cena platí pro 1 osobu v otevřeném veřejném kurzu. Cena se může lišit v závislosti na termínu a způsobu realizace kurzu. Rádi Vám připravíme tento kurz i v podnikovém provedení u Vás ve firmě včetně možnosti on-line semináře.