Termíny
Celkem jsme vypsali 0 termín(y).
Lektoři
Popis kurzu
Kurz Efektivní obchodník ve firmě se zaměřuje na řešení aktuálních výzev, jimž v dnešní době čelí obchodníci a firmy. Reputace firem je totiž přímo závislá na kvalitních obchodních aktivitách. Kurz poskytuje praktické návody a techniky, jak dosáhnout úspěchu v obchodě, a zaměřuje se i na dlouhodobou perspektivu.
Obchodníci získají konkrétní nástroje a strategie, jak efektivně vyjednávat a dosahovat cílů v podobě ziskových zakázek. Naučí se lépe pracovat se slevami a stanovit správnou cenovou politiku a pochopí, proč je důležité netočit pouze obrat, ale zaměřit se na tvorbu zisku a budování trvalých vztahů se zákazníky.
Kurz se věnuje tématům jako jsou akvizice zákazníků, budování značky, efektivní spolupráce s obchodníky během služebních cest. Kurz tak nabízí cenný vhled do obchodní praxe a na konkrétních příkladech ukazuje, jak důležitá je pro obchodní tým strategie a práce práce s cílovou skupinou.
Cílem tohoto kurzu je tedy nejen poskytnout praktická řešení pro obchodníky, ale i prostřednictvím konkrétních příkladů a osvědčených postupů ukázat, jak efektivně řešit situace, které brání zvyšování zisků a prodejů.
Určeno pro
Cíle kurzu
Osnova kurzu
1. den
Úvod- Jak má vypadat efektivní obchodník ve firmě.
- Co je jeho náplní práce.
- Jak pracovat se cenovými nabídkami.
- Proč obchodník musí přinášet konkrétní zpětné vazby k cenovým nabídkám a požadované zisky ne ztráty do firmy.
- Výsledky z budování obchodu ve firmách z mé praxe a co je největší slabinou majitelů firem.
- Jak pracovat s obchodníky při služebních, jak pracovat se CRM, aby se věci dotahovaly do konce.
- Stanovení záměru a cíle je klíčové pro určení směru práce obchodníka a očekávaného výsledku na konci roku.
- Jakou náplň práce by měl mít dnešní obchodník.
- Jakým způsobem u mne obchodníci pracují a proč.
- Jak často měnit a analyzovat a vyhodnocovat práci obchodníka.
2. den
Akvizice a práce s cenovými nabídkami- Jak má vypadat akvizice obchodníka.
- Práce s prezentací firmy a cesta od poptávky po cenovou nabídku.
- Řešení konkrétních cenových nabídek z vaší firmy.
- Jak tvořit cenové nabídky se ziskem.
- Kdo řeší pohledávky a proč je důležité vyhledat pomocí akvizic včas platící zákazníky a jak na to.
- CRM + zacílení a přehledy práce obchodníků
- Reporty
Zakončení
Poznámka
08:30 – 09:00 Prezence
09:00 – 17:00 Odborný program
Během programu bude účastníkům podáno občerstvení (káva, čaj, džus, chlebíček, ovoce, zákusek).
Cena kurzu
Cena je 8600 Kč/osoba bez DPH (10406 Kč včetně 21 % DPH).
Absolvováním tohoto kurzu získáváte nárok na slevu 10 % z ceny libovolného kurzu dle Vašeho výběru.
Cena prezenčního termínu platí pro 1 osobu.