- Bohumír Blažek
- Michal Bohuš
- Hanka Čechová
- Monika Čiperová
- František Datinský
- Zdenka Hanyšová Celá
- Tomáš Hezina
- Tomáš Hochman
- Jan Holata
- Jiří Chaloupka
- Viktor Janouch
- Kateřina Kleinová
- Jan Kloboučník
- Věra Komrsová
- Zdeněk Krejčí
- František Kučera
- Irena Kučerová
- David Kudrna
- Jaroslav Langer
- Jiří Láska
- Jan Mareš
- Jan Matuský
- Jan Moravec
- Kamil Novák
- Helena Nováková
- Augustin Oborný
- Adéla Pellarová
- Pavel Peňáz
- Petr Rudzan
- Monika Sedláčková
- Radek Šilar
- Milan Šimek
- Jan Táborský
- Radim Trávníček
- Marie Vinklerová
- Ivana Vítková
Ing. Bohumír Blažek
Bohumír Blažek absolvoval Západočeskou univerzitu v Plzni v oboru elektronické počítače. Závěrečnou prací na ZČU bylo programování komunikačního SW pro měřicí přístroje (váhy, teploměry). Jeho praktické zkušenosti pocházejí z víceleté praxe v oborech měření, výběru měřidel, řízení metrologie, kvality a laboratorní činnosti, včetně působení v akreditované kalibrační laboratoři na pozicích vedoucí, manažer kvality a interní auditor.
Lektorské činnosti, poradenství v oboru metrologie a řízení kvality laboratoře podle normy ČSN EN ISO/IEC 17025 se více věnuje od roku 2016, nabízí především praktické zkušenosti v uvedených oblastech. V současné době působí jako externí lektor a manažer kvality v akreditované kalibrační laboratoři.
Ing. Michal Bohuš, Ph.D.
Inženýrský i doktorský titul získal v oboru Řízení jakosti na VŠB-TU Ostrava. Ve svých pracích se věnoval zejména statistickým metodám a hodnocení způsobilosti procesů. Je také spoluautorem výukového statistického programu v oblasti SPC a autorem několika odborných článků, které prezentoval na domácích konferencích i v zahraničí. Od roku 2006 pracuje nepřetržitě v automobilovém průmyslu, mj. na pozicích inženýr kvality, manažer projektu, vedoucí oddělení kvality, externí konzultant kvality, externí i interní auditor, mentor a školitel.
- CONTROL PLAN (Plán kontroly a řízení)
- CORE TOOLS dle požadavků IATF 16949:2016
- DOE – Design of Experiment
- FMEA – Analýza rizik
- MSA Analýza systému měření
- Řešení problémů metodikou 8D
- Schvalování, uvolnění procesu a produktu dle PPAP (a PPF pro dvoudenní)
- SPC a způsobilost procesu
- Statistické zpracování a interpretace dat
Bc. Hanka Čechová
Je dlouholetou lektorkou kurzů mindfulness a vědomé komunikace. Po absolvování FF UK v Praze pracovala řadu let jako tlumočnice se specializací na oblast psychologie, vzdělávání a manažerských dovedností. Podnětem k dalšímu rozvoji lektorských dovedností jí byl dvouletý kurz Kreativní pedagogika – pedagogická kondice na pražské DAMU. Je certifikovanou lektorkou přístupu Respektovat a být respektován, Výchova a škola bez poražených a Mindfulness-Based Stress Reduction.
Ing. Monika Čiperová
Po absolvování Vysoké školy zemědělské se specializovala na oblast životního prostředí, především z hlediska pochopení a správné interpretace legislativních požadavků. Postupně tuto oblast rozšířila o znalost systémů environmentálního managementu. Je expertkou pro konzultace v oblasti ochrany životního prostředí s bohatými zkušenostmi z různých výrobních i nevýrobních oblastí.
Působí jako poradkyně pro zavádění systémů environmentálního managementu (ISO 14001)). Je externí auditorkou EMS a zkušenou lektorkou pro výcvik personálu v oboru životního prostředí a jeho legislativy. Je držitelkou certifikátu Manager EMS a Auditor EMS.
Ing. František Datinský
Je absolventem Fakulty telekomunikací a přenosové elektroniky na Vysoké vojenské technické škole v Liptovském Mikuláši, po jejímž dokončení působil v řízení kvality v segmentu kabelových a elektronických aplikací pro automobilový průmysl a taktéž v energetice.
Dlouhodobě působí jako konzultant v oblastech QMS, EMS, OHSAS, ISMS a IT Service managementu. Je držitelem certifikátů QM EOQ a QA EOQ a v současné době působí jako certifikační auditor pro standardy IATF 16949:2016, ISO 9001, VDA 6.1 a ISO 14001.
Mgr. Bc. Zdenka Hanyšová Celá
Služby v oblasti komunikace, PR a v marketingu poskytuje více než 20 let. Má zkušenosti s rozvojem komunikačních dovedností a vztahů ve firmách, školách, neziskovkách a sociálních organizacích, v úřadech a ve veřejné správě. Neziskově pomáhá osvětě a rozvoji netradičních způsobů vzdělávání. Své klienty vede koučovacím přístupem.
Ve svém profesním životě pracovala jako novinářka; zpravodajka, moderátorka a publicistka; tisková mluvčí velké státní organizace i středního města; expertka na PR a komunikaci v soukromé i státní organizaci a ve veřejné správě. Neocenitelné zkušenosti a schopnost klást otázky získala v Českém rozhlase.
Ing. Tomáš Hezina, Ph.D.
Je absolventem Zemědělské fakulty a následně doktorského studia v oboru Aplikovaná a krajinná ekologie. Pracoval v automobilovém průmyslu, kde se specializoval na systémy řízení. V současné době působí jako poradce, lektor a auditor systémů EMS, QMS, OHSAS a BOZP a je držitelem certifikátů ve všech těchto oblastech.
- Bezpečnost a ochrana zdraví při práci dle ISO 45001
- BOZP legislativa nejen pro auditory
- Environmentální legislativa
- Hospodaření s energií dle ISO 50001 a legislativa
- Interní auditor BOZP dle ISO 45001
- Interní auditor EMS I
- Interní auditor EMS II
- Interní auditor ISŘ (QMS, EMS a BOZP)
- Nakládání s chemikáliemi – legislativa ČR, REACH a CLP
- Nakládání s odpady
- Systém environmentálního managementu dle ISO 14001
Tomáš Hochman
Po absolvování technického vzdělání dlouhodobě působil ve složkách Integrovaného záchranného sboru ČR, kde v pozici instruktora Ministerstva vnitra ČR školil a vedl výcviky příslušníků IZS, úzce spolupracoval s Hasičským záchranným sborem, Zdravotní záchrannou službou a Leteckou službou Ministerstva vnitra. V současné době působí jako zkušený lektor a je držitelem certifikátu Manažer vzdělávání dospělých AIVD. Působí jako garant praktického výcviku poskytování první pomoci.
Jan Holata
Pan Jan Holata je uznávaným odborníkem na společenskou etiketu s bohatými zkušenostmi z prestižních institucí. Po absolvování hotelové školy působil jako koordinátor společenských akcí na Pražském hradě. Další odborné znalosti získal v michelinském 5-hvězdičkovém hotelu Residenz Heinz Winkler v Německu, kde se specializoval na etiketu stolování na nejvyšší úrovni. Působil také jako koordinátor Českého systému kvality služeb.
Od roku 2009 se věnuje lektorské činnosti a založil společnost, která pomáhá vrcholovým manažerům, obchodníkům a zaměstnancům veřejné správy osvojovat si pravidla společenského chování stolování a dress code. Jeho kurzy, oficiálně certifikované Českým systémem kvality služeb (CzechTourism), se zaměřují na praktické dovednosti v oblasti etikety, stolování a dress codu, čímž účastníkům poskytují sebedůvěru a profesionalitu v každodenním i profesním životě.
Ing. Jiří Chaloupka
Od roku 1991 má Živnostenský list a spolupracuje s českými a slovenskými firmami na téma kvalita.
V 90 . letech minulého století pomáhal budovat systémy managementu kvality.
V tomto století se už zaměřuje na problematiku kvality výrobku. Jezdí po firmách, požádá o výrobek, který firmě vydělává peníze a diskutuje o kontrolách:
- Co se na výrobku kontroluje měřením?
- Co se na výrobku kontroluje srovnáváním?
- Proč se to kontroluje, jaké jsou důsledky?
- Co dělat, když kontrola nevyjde. Jaké jsou příčiny? Číst dále
- CONTROL PLAN (Plán kontroly a řízení)
- DOE – Design of Experiment
- FMEA – Analýza rizik
- Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
- Kontroly vad srovnáváním
- Kontroly znaků měřením
- Kvalita pro mistry
- Kvalita výrobku a kontrolní plán
- Kvalita výrobku pro techniky a inženýry / Technik kvality
- SPC a způsobilost procesu
- Statistické metody v kvalitě
Ing. Viktor Janouch, Ph.D.
Viktor Janouch získal inženýrský titul na VŠCHT Pardubice v oboru ekonomika a řízení chemického a potravinářského průmyslu, doktorský pak na Univerzitě Pardubice za práci Marketingová komunikace na webových stránkách.
Od roku 2005 se věnuje problematice podnikání a marketingu na internetu, je expertem na online reklamu (Google Partner) a aplikaci umělé inteligence v marketingu a podnikání obecně. Věnuje se také oblasti bezpečnosti online prostředí.
V letech 2007-2014 vyučoval na Univerzitě Pardubice předměty Podnikové informační systémy a Internetový marketing. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2007.
Ing. Kateřina Kleinová, Ph.D.
Je absolventkou inženýrského a doktorandského studia Fakulty chemicko-technologické Univerzity Pardubice v oboru Analytická chemie, po jehož ukončení získala zkušenosti s validací metod a zajištění kvality v laboratořích farmaceutické výroby. Posledních 12 let pracovala ve společnosti vyrábějící zdravotnické prostředky v oblasti řízení systému kvality dle ISO 13485.
Má dlouhodobé zkušenosti s provozem, kontrolou, kvalifikací a monitoringem výrobních čistých prostor dle ISO 14644 a s hodnocením čistoty finálních výrobků. Specializuje se také na koordinaci a validaci sterilizačních procesů dle ISO 11135 a hodnocení biologické bezpečnosti zdravotnických výrobků dle ISO 10993.
Mgr. Jan Kloboučník
Absolvent Pedagogické fakulty v Hradci Králové, zakladatel firmy Meliora Compliance, zaměřující se na poradenství v oblasti registrací a systémů jakosti pro zdravotnické prostředky. Více než 20 let působil na různých pozicích v oblasti systémů zajištění kvality a regulatorních záležitostí ve společnostech zabývajících se vývojem a výrobou zdravotnických prostředků: Arrow International / Teleflex, Contract Medical International a Heraeus Medical Components.
Věra Komrsová
Je absolventkou SPŠCH, oborů Analytická chemie a Ekologie krajiny Praha, dále studovala na Univerzitě Pardubice. Má za sebou dlouhodobou odbornou praxi, během které z titulu funkce PVJ v organizaci zaváděla a udržovala systém managementu jakosti. Po absolvování dalšího odborného výcviku v oboru jakosti získala certifikáty QM a QA EOQ, Manažer CSR. Je certifikovanou lektorkou dalšího vzdělávání AIVD. V současné době pracuje jako nezávislá poradkyně a auditorka systémů managementu kvality a environmentu a lektorsky působí v kurzech managementu kvality včetně prostředí IATF 16949.
- Auditování systémů dle ISO 19011
- Audity dodavatelů / druhou stranou
- Dokumentace systému managementu kvality
- IATF 16949:2016 základy
- Interní auditor ISŘ (QMS, EMS a BOZP)
- Interní auditor kvality I
- Interní auditor kvality II
- Interní auditor kvality v automotive – základní kurz
- Systém managementu kvality dle ISO 9001
Zdeněk Krejčí
Svou profesní dráhu započal v roce 2009 jako obchodník pro českou textilní firmu a od té doby se obchodem zabývá již plných 15 let. Rád sdílí své zkušenosti s těmi, kteří se zajímají o obchod, a podporuje je v dosahování vyšších prodejních výkonů s dodržováním etických principů. V současné době se věnuje lektorování soft-skills dovedností, jako je emoční inteligence, optimismus a prevence syndromu vyhoření. Tyto kurzy nabízí nejen ve firmách, ale také pro učitele na školách a dobrovolnických organizacích.
PhDr. František Kučera
Absolvent Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, zkušený psycholog s bohatou odbornou praxí. V minulosti pracoval ve školství a zdravotní sféře. V současné době působí jako pedagog, individuální i skupinový psychoterapeut, odborný poradce, supervizor, kouč a lektor.
Mgr. Irena Kučerová
Absolventka UK oboru supervize a řízení v sociálních a zdravotnických organizacích, na Pražské vysoké škole psychosociálních studií získala psychoterapeutické vzdělání a od r. 2005 zde vede studijní komunity a semináře s orientací na rozvoj poradenských a komunikačních dovedností.
Působila v oblasti sociálních služeb a personalistice. V současné době pracuje jako terapeutka v krizovém centru, kde se věnuje především individuální psychoterapii dospělých a adolescentů.
Mgr. David Kudrna
David Kudrna je Google certifikovaný trenér, specialista kybernetické bezpečnosti a lektor digitálních dovedností. Téměř 5 let působil na oddělení vzdělávání Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost, kde získal cenné know-how pro vzdělávání v tématech kybernetické bezpečnosti. Na expertní úrovni se zabývá také vzděláváním v oblasti AI a digitální produktivity. Absolvoval programy jako Digital Leadership Masterclass.
Vystudoval Masarykovu univerzitu se zaměřením na Technologie ve vzdělávání. Umístil se jako TOP 5 finalista soutěže Kybercena.cz v kategorii vzdělávání a získal ocenění za inovace ve vzdělávání nebo ocenění za rozvoj informačního vzdělávání od Masarykovy univerzity. V roce 2022 spoluzaložil vzdělávací značku Kudrna Sobková, mezi jeho klienty patří i Nadace O2, Vodafone a Česká spořitelna.
Ing. Jaroslav Langer
Je absolventem Vysoké vojenské letecké školy v Košicích. Byl pilotem nadzvukových letounů a pracoval 13 let pro Vzdušné síly armády České republiky od základní až po velitelskou úroveň středního managementu.
A to už byl kousek k pokračování v civilní sféře, kde postupně získával zkušenosti jako plánovač výroby a nákupu, manažer logistiky a Supply Chain Manager v nadnárodních společnostech. Opakovaně byl vedoucím projektu zavádění SAP včetně přechodu z ne SAPového ERP prostředí nebo vedl projekty na zavádění čarových kódů. Jaroslav se neustále vzdělává v odborných kurzech jako jsou APICS – The Education Society for Resource Management, CPIM – Certified in Production and Invetory Management a další.
Ing. Jiří Láska
Absolvoval Vysokou školu strojní a textilní v Liberci v oboru obrábění a montáž. Již v diplomové práci se zaměřil na aplikaci metody FMEA. Má dlouholetou praxi ve strojírenských podnicích automobilového průmyslu na pozici vedoucího jakosti. Zaměřil se na implementaci, rozvoj a řízení kvality v těchto závodech. Spolupracoval na zavádění nových výrobních programů pro automobilky AUDI, Škoda, Bentley, Daimler, Toyota, Honda, Suzuki.
Jan Mareš
Jako odborník v oblasti kybernetické a informační bezpečnosti, který se specializuje na ochranu dat a informací, má za sebou bohaté pracovní zkušenosti. Pracoval pro společnost EDU Trainings a zastával pozici Senior Business Developera v Bureau Veritas Group. Také působil jako konzultant pro ORBIT. Nyní se zaměřuje na konzultační, auditorskou, školitelskou a poradenskou činnost pro společnost BeSecured.
Ing. Jan Matuský
Po absolvování vysokoškolského technického vzdělání působil jako odborný asistent na KOM FS Technické univerzity v Liberci, kde současně vedl metrologickou laboratoř a byl členem Akademického senátu FS TUL. Působí jako poradce a certifikovaný lektor, konzultant a auditor QMS a štíhlé výroby. Je vedoucím odborné skupiny ČSJ Metrologie.
- Audit produktu dle VDA 6.5
- Bezpečný výrobek dle požadavků IATF 16949:2016
- CONTROL PLAN (Plán kontroly a řízení)
- CORE TOOLS dle požadavků IATF 16949:2016
- Filozofie nulových vad “Zero Defects”
- FMEA – Analýza rizik
- Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
- Metrologie I
- Metrologie II – pro pokročilé
- MSA Analýza systému měření
- Plánování kvality (APQP, RGA, PPAP a PPF/VDA2)
- Profesionální používání měřidel
- Řešení problémů metodikou 8D
- SPC a způsobilost procesu
- TPM – Totálně produktivní údržba
- Základy kalibrace měřidel
Ing. Jan Moravec
Poté, co úspěšně dokončil studium na strojní fakultě na Vysoké škole báňské – Technické univerzity v Ostravě, začal Jan Moravec svou profesionální kariéru ve společnosti Philip Morris International. Postupně stoupal v hierarchii a dosáhl pozice Operations Training Supervisor. Právě zde nabyl většinu svých lektorských dovedností a začal se intenzivně věnovat oblasti Lean managementu.
Mgr. Kamil Novák
Je absolventem Ostravské Univerzity, Pedagogické fakulty, obor učitelství ekonomických předmětů. Kromě toho absolvoval také pětiletý rogeriánský výcvik se zaměřením na práci se skupinami.
V současné době působí jako učitel na střední škole, dále také jako lektor, supervizor a terapeut i v soukromé sféře. Jako supervizor se zaměřuje na práci s pracovními týmy, kde zvyšuje jejich efektivnost, klade důraz na empatický přístup ke klientům.
Ing. Helena Nováková
Je absolventkou Fakulty strojní Českého vysokého učení technického v Praze. Má dvacetiletou praxi v oblasti řízení kvality v českých i zahraničních firmách zaměřených na vývoj a výrobu zdravotnických prostředků a jejich uvádění na trh.
V současné době působí jako auditor, lektor a poradce v oblastech systémů kvality (nástroje kvality a zjišťování příčin), dále pak na systémy kvality především dle ISO 9001, 13485 a FDA požadavků (amerického trhu) 21 CFR Part 820 a na požadavky čistých prostor. Lektorskou a konzultantskou činnost nabízí v českém i anglickém jazyce. Věnuje se i mentorské činnosti zaměřené na rozvoj manažerů kvality.
- Auditování systémů dle ISO 19011
- Audity dodavatelů / druhou stranou
- Čisté prostory – základy, klasifikace, testy a monitoring
- Dokumentace systému managementu kvality
- Interní auditor kvality I
- Interní auditor kvality II
- Interní auditor kvality zdravotnických prostředků I
- Investigace kořenových příčin reklamací a neshod
- Příprava na FDA inspekci
- Řízení rizik zdravotnických prostředků dle ISO 14971
- Systém kvality pro zdravotnické prostředky dle FDA CFR 21 part 820
- Systém kvality pro zdravotnické prostředky dle ISO13485
- Systém managementu kvality dle ISO 9001
- Technická čistota dle VDA 19.1 a 19.2
- Základy systémové kvality
Ing. Augustin Oborný
Augustin Oborný je technický konzultant a auditor pro zavádění a ověřování fungování systému BOZP, EMS a QMS, včetně auditování pro firmy dodávající služby i výrobní podniky, stavebnictví i veřejný sektor. Pomáhá realizovat projekty zaměřené na zefektivňování procesů a systémů řízení organizací. Nabízí služby jako Odborně způsobilá osoba (OZO) k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti BOZP a pomoc při získání a obhajobě Certifikátu Bezpečný podnik.
Mgr. Adéla Pellarová
Vystudovala DAMU obor Výchovná dramatika a absolvovala studijní pobyty v Anglii, Maďarsku a v Dánsku zaměřené na studium dramatu, výchovy a školství. Má zkušenost s výukou dramatické výchovy jako součásti vzdělávacího a výchovného procesu na základních školách. Spolupracovala na projektu videotréningu ve školách.
V současné době působí jako herečka v divadle Di, vede Divadeliér ve Vysokém Mýtě a organizuje a moderuje kulturní akce. Režíruje, píše scénáře a lektoruje herectví a sebeprezentační dovednosti skupinově i individuálně. Její specializací jsou sebeprezentační dovednosti, komunikační dovednosti, práce s emocemi, práce s trémou a hlasová výchova.
Ing. Pavel Peňáz, MBA
Absolvoval Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě v Praze. Po absolutoriu startoval kariéru jako účetní junior. Poté změnil zaměření a začal se zabývat controllingem a následně komplexně finančním řízením ve velkých výrobních společností s pestrými mezinárodními týmy. Působil coby manager ve skupinách jako jsou ArcelorMittal, Kiekert, Schaeffler či Motherson, kde měl příležitost se seznámit a často i implementovat robustní informační systémy a procesy.
Ing. Petr Rudzan
Je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde se věnoval studiu finančního řízení a aplikaci informačních technologií. Dále byl studentem Business School Netherland v oblasti řízení a managementu a v oblasti měkkých dovedností studentem Processwork v oboru skupinové psychologie. Je certifikovaným projektovým manažerem podle metody PRINCE2 a disponuje širokým spektrem dovedností, včetně koučování, psychoterapie, facilitace týmových procesů a poradenství pro manažery.
- Asertivní techniky
- Komunikace a soft skills pro auditory
- Komunikace nejen pro mistry
- Komunikace při auditu 1
- Komunikace zejména v pracovních vztazích
- Manažerské dovednosti
- Nastavení a prosazení vize pro manažery a team leadery
- Odměňování zaměstnanců
- Řešení konfliktů v pracovních vztazích
- Time management a zvládání stresu
Bc. et Bc. Monika Sedláčková
Je absolventkou oboru psychologie na univerzitě Palackého v Olomouci. Má za sebou výcviky v oblasti koučování a terapie. Zaměřuje se na osobní rozvoj a psychologické poradenství. Je psycholožkou Centra Amelie v Praze a zároveň se ve své praxi věnuje koučinku, osobnímu rozvoji a taneční terapii.
Mnoho let působila v personální agentuře, kde se věnovala náboru zaměstnanců i internímu školení. Zaměřuje se na témata time managementu, stress managementu, zvládání změn či work-life balance. Podporuje a inspiruje lidi na cestě k vnitřnímu klidu a spokojenosti v každodennosti.
Bc. Radek Šilar
Radek Šilar je zkušený odborník na řízení kvality, který své profesní zaměření dlouhodobě buduje v oblasti interních auditů, certifikací a procesního řízení. Absolvoval studium managementu na Univerzitě Pardubice a zároveň čerpá z bohatých zkušeností z praxe. Jeho odborné znalosti zahrnují standardy jako IATF 16949, VDA 6.3 a ISO/TS 16949. Jeho schopnosti vést malé týmy a efektivně rozhodovat se promítají i do jeho role lektora, kde se zaměřuje na sdílení praktických zkušeností a moderních přístupů k řízení kvality.
Milan Šimek
Milan Šimek započal svou profesionální kariéru v roce 2011 na pozici kvality inženýra v dodavatelském řetězci v energetickém sektoru. Postupem času se vypracoval a převzal pozici kvality manažera. Z energetického sektoru se přesunul do automobilového průmyslu a od roku 2017 působí jako manažer kvality.
Od roku 2022 se stal manažerem kvality nejen v české ale i v německé výrobní lokaci. Je držitelem certifikátu VDA 6.3 auditora procesů s certifikací, technika kvality a interního auditora v automobilovém průmyslu dle požadavků IATF 16949.
Mgr. Jan Táborský
Jan Táborský je zkušený korektor, redaktor a konzultant v oblasti českého jazyka a úpravy dokumentů. Vystudoval český jazyk a literaturu na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, kde později pracoval jako asistent (vedl např. pravopisné a stylistické semináře). Znalosti češtiny si prohloubil také během svých úvazků v Ústavu pro jazyk český Akademie věd ČR. Má praxi z několika redakčních míst ve státním, neziskovém i komerčním sektoru.
Ing. Radim Trávníček
Je bezpečnostní specialista s více než 13 lety zkušenosti v roli školitele, bezpečnostního manažera, manažera ISMS, vedoucího auditora ISMS, specialisty na bezpečnostní rizika a Business Continuity manažera.
Během svých projektů pro klienty státní správy, korporace i střední a malé společnosti implementoval a auditoval bezpečnostní nařízení a standardy, jako jsou GDPR, ISO 27001 ISMS, TISAX, ISO 22301 BCM, CMMC, HIPAA nebo PCI DSS.
Dlouhodobě působí jako konzultant, CISO, ISMS manažer a PEBC ISO 27001 Lead Auditor.
- Auditor bezpečnosti informací podle ISO 27001
- Business Continuity & Disaster Recovery podle ISO 22301
- Manažer bezpečnosti informací podle ISO 27001, TISAX a ZKB
- Požadavky zákona o kybernetické bezpečnosti (NIS2)
- Řízení bezpečnosti informací podle ISO 27001
- Řízení bezpečnosti informací podle sytému TISAX
- Řízení bezpečnosti podle zákona o kybernetické bezpečnosti
- Řízení bezpečnostních incidentů podle ISO 27035
- Řízení bezpečnostních rizik podle ISO 27005
Mgr. Marie Vinklerová, DiS.
Mgr. Marie Vinklerová, DiS., má bohaté zkušenosti v oblasti sociální práce, které získala během své kariéry věnované péči o zranitelné skupiny. Začínala jako pečovatelka v terénní péči, kde se starala o seniory a zdravotně postižené, a postupně působila i jako vedoucí pečovatelské služby. Její cesta ji zavedla i na Magistrát města Olomouc, kde pracovala se stejnými cílovými skupinami. Tyto zkušenosti jí pomohly lépe porozumět potřebám lidí, kterým pomáhá, a rozvíjet dovednosti v oblasti komunikace a empatie.
Dnes se Marie věnuje především práci s osobami s mentálním postižením a zároveň vede akreditované kurzy pro sociální pracovníky, zaměřené na práci se seniory, zdravotně postiženými i rodinami s dětmi. Lektorská činnost jí umožňuje sdílet své znalosti a praktické zkušenosti. V práci i v životě klade důraz na hodnoty, jako jsou rodina, zdraví, úcta a důvěra mezi lidmi, které jsou pro ni základními pilíři při práci s klienty i studenty.
- Asertivita a alternativní augmentativní komunikace (AAK)
- Etika v sociálních službách
- Finanční gramotnost seniorů a handicapovaných klientů
- Gerontooblek – zážitkový kurz
- Komunikace a péče o klienty s demencí
- Krizová intervence
- Metody sociální práce
- Prevence týrání v sociálních službách
- Prevence závislosti na sociálních službách
- Psychohygiena a prevence syndromu vyhoření
- Reminiscence – vzpomínková terapie
- Základy komunikace
- Žena versus pomáhající profese
Ivana Vítková
Ivana Vítková se již 27 let se věnuje budování a vedení obchodních týmů s prokazatelnými výsledky. Pomáhá firmám budovat efektivní obchodní týmy, zavádět inovativní marketingové strategie a dosahovat tak trvalého růstu. Zároveň podporuje jednotlivce na jejich cestě za profesním i osobním rozvojem. Pomáhá firmám budovat obchod i tam, kde obchod zcela chybí, protože obchod doposud dělal majitel nebo kde obchod stagnuje a je potřeba ho “nakopnout”.